Dawnforce

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Paou är elak cx

Av Rose Dawnforce - 5 januari 2014 11:58

Japp, snart börjar skollan igen. Och det suger ;_;

Skulle lätt vilja vara ledigt året om och ha personlig lärare eller vad det heter. Att dem kommer hem till en runt 10 och sticker runt 14. Slippa dra iväg till fängelset menar jag :P

Det hade varit rikitgt nice. 

Men nu är det ju inte så.. Bara stort önsktänkande.


Till sso nu, gissa vilken level Paou har levlat sin häst til ?!  7.

Min är ju fortfarande i level 6. Idag ska jag levla, levla och.... levla ännu mer. Förutom då jag ska dra till stan o shoppa c;


 

Sköt några raketer med Paou häromdgen oxå.

Love this picture *-*

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rose Dawnforce - 22 januari 2014 21:22

Opsiii, har glömt att berätta att bloggen kommer inte att vara aktiv på ett bra tag. Har riktigt jä*la mke med skolan nu >.< Det kanske kommer ett inlägg då och då när jag känner för det. Efter att ha missat två dagar i skolan ligger jag ef...

Av Rose Dawnforce - 15 januari 2014 19:29

Guuud, sämsta uppd ever typ xD Sorriiiiiii ;_; Om jag nu ska försvara mig så har vi mke läxor :( Men gjorde ju iaf 1 (!) annat inlägg idag ;D Vi har haft hemstudiedag (Man arbetar hemma) idag. Våran uppgift denna gång var att läsa en sak. Gör...

Av Rose Dawnforce - 15 januari 2014 13:45

Hejsan allihopa!Den spännande fortsättningen på förra veckans mysterium med de förvunna hönorna fortsätter och nya kläder och utrustning har kommit till Jarlaheim i denna veckas uppdatering!Nya uppdrag:- Förra veckan slutade det inte roligt för Isold...

Av Rose Dawnforce - 10 januari 2014 22:52


Okejokejokej. Jag och Paou har precis insätt att det kommer bli för mke både skola, spelet och stallet :P Så nu avslutar vår tävlingen här och nu och tar varandra i handen o rider mot soluppgången. Njaa inte direkt, men nästan (; (Jag har skriv...

Av Rose Dawnforce - 8 januari 2014 19:15

Hejsan allihopa!Nu är julen på Jorvik över för den här gången, visst har det varit en härlig tid? Snön har töat bort, de vackra blomklädda fälten syns åter igen och nya äventyr väntar!Nya uppdrag:- Visst har ni varit nyfikna på att lära känna invånar...

Om mig

            

Hejhej! Mitt namn är Rose Dawnforce. Jag bor i jorvik stallet och har  sju stycken hästar.

Bloggen handlar om mitt liv på Jorvik. Bla. bilder på från mina upptäckter, hästarna och uppdrag. Men även lite om mitt liv bakom skärmen.

 

Hoppas ni gillar bloggen! ^w^

Läs om hästarna

Anslagstavlan

 

 

 

 

Kontakta mig

 

Fråga mig något

0 besvarade frågor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards